ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
Διαβάστε του παρακάτω γενικούς όρους ή κατεβάστε το αρχείο
Στη συνέχεια του κειμένου διαβάστε τους όρους εγγύησης Αντλιών Θερμότητας ή κατεβάστε το αρχείο
Aν αποδέχεστε τους όρους προχωρήστε στην ενεργοποίηση της εγγύησης
για διάστημα πέντε (5) ετών** από την ημερομηνία αγοράς, σύμφωνα με τους όρους που αναφέρονται παρακάτω.
* Ηλιακός θερμοσίφωνας / Ηλεκτρικός Θερμοσίφωνας / Hλεκτρομπόιλερ / Μπόιλερ βεβιασμένης κυκλοφορίας / Μπόιλερ ηλιακού / Συλλέκτης
** Για τα ηλιακά συστήματα Classic ή τα μπόιλερ ηλιακού Classic, η εγγύηση δύναται να επεκταθεί κατά 3 χρόνια (5+3) με επιπλέον χρέωση
- Τα ηλεκτρικά μέρη της συσκευής καλύπτονται από εγγύηση δύο (2) ετών
- Σε περίπτωση βλάβης ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει άμεσα την εταιρεία παρέχοντας κάθε απαραίτητη πληροφορία
- Κατά τη διάρκεια του χρόνου εγγύησης θα καλύπτονται βλάβες που οφείλονται σε ακαταλληλότητα υλικού ή κατασκευαστικό ελάττωμα. Κάθε άλλη αξίωση αποκλείεται. Ο κάτοχος της συσκευής επιβαρύνεται με τα έξοδα εργασιών του συνεργείου και με το μεταφορικό κόστος του προϊόντος
- Η επίσκεψη των συνεργείων μας για επιτόπου επισκευή ή αλλαγή – εντός της χρονικής περιόδου ισχύος της εγγύησης – χρεώνεται (βάσει του ισχύοντος τιμοκαταλόγου)
- Για προβλήματα και βλάβες που δεν ευθύνεται το προϊόν υπάρχει ελάχιστη χρέωση επίσκεψης
- Η εγγύηση δεν παρέχει στον αγοραστή κανένα δικαίωμα χρηματικής αποζημίωσης ή οποιασδήποτε άλλης αποζημίωσης, πέρα από την αποκατάσταση της βλάβης της
συσκευής - Σε καμία περίπτωση και για ουδεμία επιδιόρθωση κατά τη διάρκεια της εγγύησης δεν μπορεί να παραταθεί ο αρχικός χρόνος εγγύησης
- Τα έξοδα της επιθεώρησης (service) βαρύνουν τον κάτοχο της συσκευής
ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ:
- Με την αγορά προϊόντος NOBEL, ο πελάτης οφείλει να ενεργοποιεί την εγγύηση εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς του
- Η καθυστέρηση ή μη κοινοποίηση των απαραίτητων στοιχείων της εγγύησης απαλλάσσει την εταιρεία από κάθε υποχρέωση κάλυψής της
- Ο πελάτης οφείλει να φυλάσσει όλα τα παραστατικά που αφορούν την αγορά, τις επιθεωρήσεις (service), οποιαδήποτε επισκευή, έλεγχο ή αντικατάσταση οποιουδήποτε εξαρτήματος
- Η εγκατάσταση να γίνεται σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες του τεχνικού εγχειριδίου που συνοδεύει το προϊόν
- Οι επιθεωρήσεις (service) της συσκευής να πραγματοποιούνται ανά διετία ή ετησίως όπου απαιτείται από εξειδικευμένο υδραυλικό ή εγκαταστάτη
Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ:
- Ζημιές κατά τη μεταφορά, επειδή το προϊόν μεταφέρεται για λογαριασμό και με ευθύνη του αγοραστή, ακόμη και στην περίπτωση που η κατασκευάστρια εταιρεία έχει αναλάβει το κόστος μεταφοράς
- Ζημιές κατά την εγκατάσταση
- Σπάσιμο του κρυστάλλου
- Αναλώσιμα υλικά
- Βλάβες εξαιτίας ελαττωματικής ή κακής εγκατάστασης, η οποία έχει προκαλέσει λειτουργία της συσκευής σε συνθήκες διαφορετικές από αυτές για τις οποίες έχει σχεδιαστεί
- Bλάβες που μπορούν να προκληθούν από ενδεχόμενη διαρροή, λόγω ανοίγματος της βαλβίδας ή από φθορά των σωληνώσεων ζεστού ή κρύου νερού από οποιαδήποτε άλλη αιτία
- Βλάβες λόγω έλλειψης νερού
- Ζημιές που οφείλονται σε εγκατάσταση όπου δεν έχουν τηρηθεί οι τεχνικοί κανονισμοί συναρμολόγησης για εγκαταστάσεις ηλιακής θερμικής ενέργειας, οι τεχνικές υποδείξεις σχεδιασμού και συναρμολόγησης εγκαταστάσεων που ισχύουν, όπως επίσης και οι ισχύοντες κανονισμοί σχετικά με το νερό, το αέριο και το ηλεκτρικό ρεύμα, στην περίπτωση που το ηλιακό σύστημα υποβοηθείται από συμβατική ενέργεια
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση αγοράς μεμονωμένων προϊόντων (μπόιλερ, συλλεκτών), η εταιρεία εγγυάται τη σωστή λειτουργία και την απόδοσή τους μόνο εάν κατά την τοποθέτησή τους ακολουθούνται οι διαδικασίες που περιγράφονται στο σχετικό εγχειρίδιο εγκατάστασης που τα συνοδεύει (π.χ. Ασφαλιστική βαλβίδα). Σε περίπτωση που ακολουθούνται οδηγίες εγκατάστασης άλλων κατασκευαστών που ουδεμία σχέση έχουν με τις προβλεπόμενες, η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε ενδεχόμενη προβληματική λειτουργία του συστήματος, μειωμένη απόδοση, ακόμα και μερική ή ολική καταστροφή του προϊόντος.
ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:
- Δείκτη Κορεσμού (Langelier): LSI > 0,1
- Δείκτη Διαβρωτικότητας (C.I.): 0,5 < C.I. < 3
- Όπου:
και c (HCO3) ≥ 2,0 mmol/l.
Στην περίπτωση αυτή το μαγνήσιο πρέπει να αντικαθίσταται τουλάχιστον ανά διετία. - Εάν C.I.>3, τότε η εγγύηση ισχύει για 2 έτη, με την προϋπόθεση ότι το μαγνήσιο αντικαθίσταται ετησίως
- Για INOX δοχεία νερού: Η εγγύηση ισχύει εφόσον το χρησιμοποιούμενο νερό έχει συγκέντρωση χλωριόντων 200 mg/l maximum (c (CL-) < 200 mg/l)
- Εάν το νερό του δικτύου ύδρευσης έχει σκληρότητα από 3 έως 5 γερμανικούς βαθμούς (ή από 54 έως 90 mg/lt CaCO3) συνίσταται η τοποθέτηση συσκευής αποσκλήρυνσης νερού για την αποφυγή επικαθήσεων αλάτων. Εάν η σκληρότητα του νερού είναι μεγαλύτερη των 5 γερμανικών βαθμών (90 mg/lt CaCO3), τότε η τοποθέτηση της αναφερόμενης συσκευής είναι υποχρεωτική
Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΖΗΜΙΑΣ ΛΟΓΩ:
- Παράβλεψης των προβλεπόμενων επιθεωρήσεων (service) της συσκευής
- Παράλειψης έγκαιρης αντικατάστασης του ανοδίου
- Παράλειψης πλήρωσης θερμαντικών υγρών
- Φθοράς των σωληνώσεων ζεστού και κρύου νερού χρήσης
- Εξωτερικών παραγόντων (κλοπή, πυρκαγιά κτλ)
- Φυσικών καταστροφών (πυρκαγιές, πλημμύρες, θεομηνία, ατύχημα, ανωτέρα βία, καταιγίδες, θυελλώδεις άνεμοι, χαλάζι κτλ)
- Κακόβουλων ενεργειών που μπορούν να επιφέρουν ζημίες ή βλάβες
- Παραβίαση ή επισκευή της συσκευής χωρίς την έγκριση της εταιρείας
- Μη σύνδεσης του καλωδίου της γείωσης
- Παγετού
- Πίεσης του δικτύου όταν ξεπερνά τις 4 atm και δεν έχει τοποθετηθεί μειωτής πίεσης και δοχείο διαστολής
- Επικάθησης αλάτων και χωμάτων στον συλλέκτη
ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΩΝ / ΗΛΕΚΤΡΟΜΠΟΪΛΕΡ
- Κάθε τύπος φέρει βαλβίδα ασφαλείας με σκοπό την εκτόνωση της υδραυλικής πίεσης του δικτύου ύδρευσης, όταν αυτή ξεπερνά τις επιτρεπόμενες τιμές για ασφαλή λειτουργία (όπως περιγράφεται στις οδηγίες αναφορικά με την υδραυλική σύνδεση). Σε περίπτωση υψηλής πίεσης η βαλβίδα ανοίγει, με συνέπεια τη διαρροή νερού στον περιβάλλοντα χώρο. H εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση αντικατάστασης της εργοστασιακής βαλβίδας ασφαλείας με άλλη διαφορετικής πίεσης που ξεπερνά τα 10 bar. Ο θερμοσίφωνας πρέπει να τοποθετείται υποχρεωτικά σε χώρο που φέρει αποστραγγιστικό σιφόνι ή να προβλέπεται η ύπαρξη διάταξης αποχέτευσης τυχόν διαρροών
- Συνιστάται η χρήση τους σε εσωτερικό χώρο
- H εγγύηση δεν ισχύει όταν η εγκατάσταση αναφορικά με την πίεση του δικτύου δεν είναι σύμφωνη με τις σχετικές οδηγίες υδραυλικής σύνδεσης που συνοδεύουν τη συσκευή
ΠΡΟΣΟΧΗ
- ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒEΛΤΙΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓIΑ, ΤΗΝ ΚΑΛYΤΕΡΗ ΠΡΟΣΤΑΣIΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛYΤΕΡΗ ΔΙAΡΚΕΙΑ ΖΩHΣ ΤΟΥ ΗΛΙΑΚΟY ΣΥΣΤHΜΑΤΟΣ EINAI ΧΡHΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΙΝΩΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΛΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ SERVICE, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ “ΣΕΤ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ”
- ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ SERVICE ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Ο ΣΕΙΡΙΑΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΣΕΤ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΣΕΤ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΓΟΡΑΣ. ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ 3 ΤΥΠΟΥΣ::
ΣΕΤ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ 120LT ( ΚΩΔ: 5000000074)
ΣΕΤ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ 160LT – 200LT ( ΚΩΔ: 5000000075)
ΣΕΤ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ 250LT – 320LT ( ΚΩΔ: 5000000269) - ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ SERVICE ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
- ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΗΛΙΑΚΩΝ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΩΝ, ΤΩΝ ΜΠΟΪΛΕΡ ΗΛΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΛΕΒΗΤΟΣΤΑΣΙΟΥ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΣΤΑ 2 ΚΑΙ 4 ΕΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΣΩ SMS KAI Ε-MAIL ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ SERVICE
- ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΤΕ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΗΛΙΑΚΟ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΑ CLASSIC ή ΜΠΟΪΛΕΡ ΗΛΙΑΚΟΥ CLASSIC ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ 50€ (περιλαμβάνεται ΦΠΑ) ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ (ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ IQ SOLAR):
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ (IBAN): GR5201108900000089047012839
ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ (IBAN): GR9301721490005149070174164
ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΑΝΤΛΙΩΝ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ
Η εταιρεία εγγυάται την καλή λειτουργία του προϊόντος που αναφέρεται στην παρούσα εγγύηση, για διάστημα δύο(2) ετών στην μονάδα, τριών(3) ετών στον συμπιεστή, τριών(3) ετών στον εναλλάκτη και τριών(3) ετών στον κυκλοφορητή από την ημερομηνία αγοράς, σύμφωνα με τους όρους που αναφέρονται παρακάτω.
- Σε περίπτωση βλάβης ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει άμεσα την εταιρεία παρέχοντας κάθε απαραίτητη πληροφορία
- Κατά τη διάρκεια του χρόνου εγγύησης θα καλύπτονται βλάβες που οφείλονται σε ακαταλληλότητα υλικού ή κατασκευαστικό ελάττωμα. Κάθε άλλη αξίωση αποκλείεται. Ο κάτοχος της συσκευής επιβαρύνεται με τα έξοδα εργασιών του συνεργείου και με το μεταφορικό κόστος του προϊόντος
- Η επίσκεψη των συνεργείων μας για επιτόπου επισκευή ή αλλαγή – εντός της χρονικής περιόδου ισχύος της εγγύησης – χρεώνεται (βάσει του ισχύοντος τιμοκαταλόγου)
- Για προβλήματα και βλάβες που δεν ευθύνεται το προϊόν υπάρχει ελάχιστη χρέωση επίσκεψης
- Η εγγύηση δεν παρέχει στον αγοραστή κανένα δικαίωμα χρηματικής αποζημίωσης ή οποιασδήποτε άλλης αποζημίωσης, πέρα από την αποκατάσταση της βλάβης της συσκευής
- Σε καμία περίπτωση και για ουδεμία επιδιόρθωση κατά τη διάρκεια της εγγύησης δεν μπορεί να παραταθεί ο αρχικός χρόνος εγγύησης
- Τα έξοδα της επιθεώρησης (service) βαρύνουν τον κάτοχο της συσκευής
ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ:
- Με την αγορά προϊόντος NOBEL, ο πελάτης οφείλει να ενεργοποιεί την εγγύηση επιλέγοντας μία από τις διαθέσιμες μεθόδους, όπως αυτές περιγράφονται στην αρχή του παρόντος εντύπου και εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς του. Η καθυστέρηση ή μη κοινοποίηση των απαραίτητων στοιχείων της εγγύησης απαλλάσσει την εταιρεία από κάθε υποχρέωση κάλυψής της
- Ο πελάτης οφείλει να φυλάσσει όλα τα παραστατικά που αφορούν την αγορά, τις επιθεωρήσεις (service), οποιαδήποτε επισκευή, έλεγχο ή αντικατάσταση οποιουδήποτε εξαρτήματος
- Η εγκατάσταση να έχει γίνει σύμφωνα με τα τεχνικά εγχειρίδια & τις οδηγίες του κατασκευαστή χωρίς να έχει γίνει καμία μετατροπή σε εξάρτημα της συσκευής ή στην συνδεσμολογία της
- Η εγγύηση έχει ισχύ εφόσον το προϊόν εγκαταστάθηκε από εξειδικευμένο αδειούχο και πιστοποιημένο τεχνικό, σύμφωνα με τις οδηγίες εγκατάστασης του κατασκευαστή, χωρίς τροποποιήσεις στην συνδεσμολογία ή σε εξαρτήματα του προϊόντος
- Η αντλία θερμότητας θα πρέπει να συντηρείται κάθε χρόνο από εξουσιοδοτημένο συνεργείο σύμφωνα με το τεχνικό εγχειρίδιο με δαπάνη του αγοραστή. Θα πρέπει να φυλάσσεται το παραστατικό συντήρησης σε περίπτωση που ζητηθεί από τη Nobel
- Για την ισχύ της εγγύησης είναι απαραίτητη προϋπόθεση η εγκατάσταση μαγνητικού φίλτρου νερού και η χρήση φίλτρου νερού τύπου «Υ» στην επιστροφή (είσοδος του εναλλάκτη της αντλίας θερμότητας) καθώς και η τοποθέτηση επιτηρητή τάσης
- Σε περίπτωση τοποθέτησης αντλίας σε παλαιά εγκατάσταση, είναι απαραίτητος ο χημικός καθαρισμός του κυκλώματος
- Η Nobel διατηρεί το δικαίωμα να επιλέξει εάν το προϊόν ή μέρος ή εξάρτημα αυτού θα επισκευαστεί ή αντικατασταθεί, ουδεμία δε άλλη υποχρέωση δημιουργείται για την Nobel από την παρούσα εγγύηση
- Σε περίπτωση αντικατάστασης ανταλλακτικού παρέχεται εγγύηση 12 μηνών
Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ:
- Τις εργασίες και δαπάνες που τυχόν απαιτηθούν για την ασφαλή πρόσβαση και δυνατότητα εργασίας στο προϊόν (π.χ. ανυψωτικό / σκαλωσιά κλπ.).
Η εγγύηση δύναται να ακυρωθεί όταν η συσκευή έχει υποστεί λάθος χειρισμό του χρήστη ή η εγκατάσταση έχει δεχθεί επιδιορθώσεις, τροποποιήσεις ή αποσυναρμολογήσεις, έστω και εν μέρει, από προσωπικό που δεν έχει εξουσιοδοτηθεί ρητά από τον εγκαταστάτη ή από τις υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης της κατασκευάστριας εταιρείας.
Η εταιρεία δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για οποιαδήποτε θετική ή αποθετική ζημιά του αγοραστή για όσο διάστημα θα χρειαστεί για την οποιαδήποτε επισκευή του πωληθέντος προϊόντος
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση αγοράς μεμονωμένων προϊόντων (boiler, αντλία θερμότητας, buffer και ηλιακό για αντλία θερμότητας), η εταιρεία εγγυάται τη σωστή λειτουργία και την απόδοσή τους μόνο εάν κατά την τοποθέτησή τους ακολουθούνται οι διαδικασίες που περιγράφονται στο σχετικό εγχειρίδιο εγκατάστασης που τα συνοδεύει (π.χ. Ασφαλιστική βαλβίδα). Σε περίπτωση που ακολουθούνται οδηγίες εγκατάστασης άλλων κατασκευαστών που ουδεμία σχέση έχουν με τις προβλεπόμενες, η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε ενδεχόμενη προβληματική λειτουργία της αντλίας θερμότητας, μειωμένη απόδοση, ακόμα και μερική ή ολική καταστροφή του προϊόντος.
Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΖΗΜΙΑΣ ΛΟΓΩ:
- Παράβλεψης των προβλεπόμενων επιθεωρήσεων (service) της συσκευής
- Εξωτερικών παραγόντων (κλοπή κτλ)
- Φυσικών καταστροφών (πυρκαγιές, πλημμύρες, θεομηνία, ατύχημα, ανωτέρα βία, καταιγίδες, θυελλώδεις άνεμοι, χαλάζι κτλ)
- Κακόβουλων ενεργειών που μπορούν να επιφέρουν ζημίες ή βλάβες
- Παραβίαση ή επισκευή της συσκευής χωρίς την έγκριση της εταιρείας
- Μη σύνδεσης του καλωδίου της γείωσης
- Κακή τοποθέτηση, βλάβες και ζημιές από ανυπακοή στους νόμους της τεχνικής, της πολιτείας
- Eλλιπή καθαρισμό των φίλτρων και συντήρησης
- Τοποθέτηση, συντήρηση ή τεχνική επέμβαση από μη εξειδικευμένο αδειούχο και πιστοποιημένο τεχνικό
- Βλάβες και φθορές προερχόμενες από εξωτερικές ενέργειες πάνω στην αντλία θερμότητας (χτύπημα, πέσιμο)
- Λάθος χειρισμό ή χρήση της αντλίας θερμότητας διαφορετική από την οριζόμενη από τον κατασκευαστή
- Κακή ηλεκτρολογική σύνδεση ή παροχή ρεύματος (υπέρταση/υπόταση), κεραυνό, απώλεια φάσης, τροφοδοσία τάσης διαφορετική από την προβλεπόμενη που ορίζει ο κατασκευαστής
- Διαβρωτικό ή οξειδωτικό περιβάλλον καθώς και άλλους χημικούς παράγοντες (π.χ. καθαριστικά)
- Τη μεταφορά ή μετακίνηση της αντλίας θερμότητάς από τον κάτοχο της
- Βλάβες από χρήση ανταλλακτικών μη εγκεκριμένων από τον κατασκευαστή
- Απώλεια, κακή χρήση ή καταστροφή της οθόνης χειρισμού
- Ζημιά εναλλάκτη από παγετό